Uważaj na siebie

Kampania społeczna 2025

BitterSweet Festival gra głośno, słucha uważnie i rozmawia o tym, co ważne.
Muzyka to dopiero początek – drugim filarem festiwalu jest społeczno-edukacyjny projekt BitterSweet Talks: kampania „Uważaj na siebie”, program spotkań i rozmów oraz szereg działań dążących do zmiany kultury festiwalowej.
W centrum: emocje, relacje, dobrostan psychiczny i bezpieczeństwo. To wspólna inicjatywa festiwalu BitterSweet oraz fundacji SEXEDPL i UNAWEZA (projekt MŁODE GŁOWY).
Projekt BitterSweet Talks to inicjatywa, która stawia w centrum zdrowie psychiczne, bezpieczeństwo i wzajemną uważność.

Hasło kampanii – „Uważaj na siebie, baw się świetnie i wracaj do domu bezpiecznie”
– rozszerza pojęcie bezpieczeństwa festiwalowego.
Nie dotyczy ono wyłącznie kwestii technicznych, lecz także relacji międzyludzkich oraz dobrostanu psychicznego i fizycznego.

„Uważaj na siebie” to coś więcej niż fraza. To nie nakaz, to akt troski. To hasło, które mówimy, gdy komuś kibicujemy, martwimy się o niego, chcemy, żeby czuł się bezpiecznie. Kampanii towarzyszy spot video stworzony we współpracy z artystami i przedstawicielkami fundacji. To nie jednorazowy gest – lecz element procesu budowania nowej kultury uczestnictwa, opartej na empatii, otwartości i trosce.

Partnerzy Strategiczni
Partner merytoryczny